ЗАВДАННЯ ДЛЯ МАЛЕЧІ

Залишайтесь вдома!!!

Ліпимо, малюємо

Читаємо малечі

ОНЛАЙН-КОНКУРС ДИТЯЧИХ МАЛЮНКІВ 

"КРАЇНА МОЇХ ПРАВ"

Шукаєте, як підготувати дитину до школи в умовах карантину? Для вас відкрито новий 0-й клас у Віртуальній школі "Ранок"

У програмі майбутніх першокласників навчання грамоти, математика, розвиток мовлення та логічного мислення, музичне та образотворче мистецтво, рухливі та дидактичні ігри.

Долучайтеся до перегляду онлайн кожного понеділка, середи та п'ятниці о 9-30 або у запису в зручний час на YouTube на каналі Електронні книги "РАНОК" : https://www.youtube.com/channel/UCeFZd8UVIhapGoVVcpN6HDQ

Фізичний розвиток

Руханка «Вверх і вних»  https://youtu.be/7pGnVGCLSsk

Сучасна руханка https://youtu.be/3sg5oJQmlBY

Руханка «Раз, два, три» https://youtu.be/BPc8GuNw6BI

Руханка «Коли ти щасливий» https://youtu.be/lCyFLC7SKbg

Руханка «Скік та скок» https://youtu.be/kNWwid8OAVM

Завдання  для розвитку інтелектуальних здібностей: 
Вправа 1 
Матеріал: набір фігур - п'ять кіл (сині: великий і два маленьких, зелені: великий і маленький), маленький червоний квадрат. 
Завдання: "Визнач, яка з фігур в цьому наборі зайва. (Квадрат.) Поясни чому. (Всі інші - кола)". 
Вправа 2 
Матеріал: той же, що до вправи 1, але без квадрата. 
Завдання: "Що залишилися кола поділи на дві групи. Поясни, чому так розділив. (За кольором, за розміром.)". 
Вправа 3 
Матеріал: той же і картки з цифрами 2 і 3. 
Завдання: "Що на колах означає число 2? (Два великих кола, два зелених кола.) Число 3? (Три сині кола, три маленькі кола.)". 
Вправа 4 
Матеріал: той же і дидактичний набір (набір пластикових фігурок: кольорові квадрати, кола та трикутники). 
Завдання: "Згадай, якого кольору був квадрат, який ми прибрали? (Червоного) Відкрий коробочку, Дидактичний набір". Знайди червоний квадрат. Якого кольору ще є квадрати? Візьми стільки квадратів, скільки кіл (див. вправи 2, 3). Скільки квадратів? (П'ять.) Можна скласти з них один великий квадрат? (Немає.) Додай стільки квадратів, скільки потрібно. Скільки ти додав квадратів? (Чотири.) Скільки їх тепер? (Дев'ять.)". 

«Дитячі дослідження»

Дослід «Сонце»

Уранці визначити місцезнаходження сонця на небі за певними орієнтирами (будинки, дерева тощо) і накреслити крейдою тінь від котрогось з них. Повторити опівдні та ввечері.

Дослід «Повітря»

Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік "звучить" і відчувається на губах.
Увімкнути вентилятор
(фен0 і дати дітям відчути рух повітря.
Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям.
Перекинути орожнюю склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє?
Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається?
Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?

Дослід «Рослини»

Разом з дитиною висадити у банках на підвіконні цибулини. Та спостерігати за їх ростом, змінами.

Вправа “Зворотний зв’язок”

 

-         Чи справдились ваші очікування від сьогоднішньої зустрічі? Якщо так, то перемістіть вітрильники від «Берега сподівань» до «Берега здійснених очікувань».